Foglalási és Fizetési útmutató
Az alábbiakban részletes útmutatást talál a foglalás menetéről, a foglalási adatlap kitöltéséről, az utazási szerződés továbbításáról, az utazás részvételi díjának fizetési módjáról és az utazási dokumentumok átvételéről. Kérjük, olvassa el az információkat!
Foglalás folyamata és a foglalási adatlap kitöltése:
A foglalás folyamatának elindításához kérjük, válasszon ajánlataink közül helyszínt és indulási időpontot, vagy kérjük, írjon nekünk, adja meg részletes utazási tervét.
A rendszerben kétféleképpen tud foglalni.
A kiválasztott út mellett talál egy „Ajánlatkérés” gombot, amire kattintva az egyik lehetőség szerint feljön egy új ablak. Itt a létszám megadásával a rendszer kiszámolja a részvételi díjat, majd meg kell adni a személyes adatokat (utasok nevei gyermekek kora, számlázási név, cím, telefon, e-mail, egyéb információk).
Amikor elkészült a foglalási adatlap kitöltésével kattintson ismét az „Ajánlatkérés” gombra.
A másik lehetőség, egyes utazások esetében Ön kiválasztja az utazást és az „Ajánlatkérés” gomb megnyomása után e-mailben tudja jelezi számunkra foglalási szándékát.
A foglalási adatlap elküldése:
Az ajánlatkérő adatlap vagy e-mail beérkezése után, ellenőrizzük az adott útra vonatkozó szabad helyeket.
Ezt követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, e-mailben vagy telefonon jelzi, hogy a választott utazásra van-e lehetőség foglalni.
A foglalás visszaigazolása és a megrendelést véglegesítése
A visszajelzés az ajánlatkérés beérkezésétől számított egy-két munkanapon belül megtörténik. Amennyiben a kiválasztott útra van lehetőség foglalni, és ezt munkatársaink írásban visszaigazolják, úgy Önnek a rendelését írásban (e-mailen, posta) kell megerősítenie irodánk felé.
Az utazási szerződés kiküldése:
A rendelést követően munkatársaink elküldik Önnek az utazási szerződést, amely az utazók nevét, az indulási időpontot, a megrendelt szolgáltatásokat, valamint az utazás részvételi díját és a fizetéssel kapcsolatos tudnivalókat is tartalmazza.
Az utazási szerződés megérkezése után Önnek a szerződést aláírva vissza kell juttatnia hozzánk (e-mailben vagy eredetiben) illetve meg kell fizetnie az utazás részvételi díj előlegét vagy a teljes részvételi díjat.
Az előleg az utazás teljes részvételi díjának 40 %-a, ha az indulási időpontig 35 vagy annál napnál kevesebb van hátra, akkor a teljes részvételi díj és a megrendelt kapcsolódó szolgáltatások (pl. repülőtéri illeték, vízum, utasbiztosítás ) teljes díja esedékes.
A részvételi díj fizetése, a visszaigazolt megrendelésben foglalt feltételek szerint, számla ellenében esedékes.
A szervező iroda köteles a hatályos jogszabályoknak megfelelő számla(ák) (előleg- és végszámla) kiállítására, valamint köteles azokat az utasnak átadni.
A részvételi díj fizetésének módjai:
- hitel vagy bankkártyával banki biztonságos web felületen (kiküldött link alapján),
- számlánkra átutalással,
Bankszámlaszám: 12100011-10087828
Külföldről (EURO):
BIC: TRWIBEB1XXX
IBAN: BE74 9675 3302 8807
Bank adatai: Wise Europe SA, Avenue Marnix 13-17, Brussels, 1000 Belgium
A részvételi díj megérkezése után véglegesítjük a foglalást.
Szolgáltatás-és díjváltozások
Az utazásszervezők fenntartják a díjváltoztatás jogát, azonban a díj emelésére kizárólag a közlekedési költségek nemzetközi egyezményen alapuló díjszabásait, vagy a hatósági árának változása miatt, továbbá az utazási szerződésben vállalt egyes részszolgáltatásokkal kapcsolatos adó-, illeték és egyéb kötelező terhek (üdülőhelyi díj, reptéri illeték stb.) valamint a szolgáltatóval kötött szerződésben szereplő deviza/forint időközi változása miatt kerülhet sor, (Ennek árfolyamát az adott utazásszervező iroda adja meg). Az utazásszervező köteles a díjemelés mértékét és indokát az utassal írásban közölni. A díjemelés indokát az utazásszervező az utassal legkésőbb az indulást megelőző 20 nappal közli és tájékoztatja az utast, hogy amennyiben a díjemelés a 8 százalékot meghaladja, a szerződéstől elállhat. Ha a díjemelés a 8 %-ot meghaladja, az utasnak öt munkanapon belül jeleznie kell, ha a szerződéstől el kíván állni. Az utazási iroda köteles a szolgáltatások és részvételi díj bármilyen megváltozásáról az utast haladéktalanul írásban, vagy a körülmények által lehetővé tett leggyorsabb módon értesíteni.
Hogyan jut hozzá az utazáshoz szükséges dokumentumokhoz:
A teljes utazási költség megfizetése után, valamint az indulás előtt egy héttel küldjük el Önnek az utazásához szükséges dokumentumokat.
Egyéni utak esetén: irodánktól kap egy vouchert (részvételi jegyet), melyen megtalálható a partner utazási iroda avagy a szálláshely pontos címe, ahol jelentkeznie kell.
Buszos utak esetén: irodánktól kap egy vouchert (részvételi jegyet), melyen megtalálható az autóbusz pontos indulási helye, valamint a találkozás és az indulás időpontja.
Repülős utak esetén: irodánktól kap egy vouchert (részvételi jegyet) és a repülőtéren az utazásszervező képvislőjétől át tudja venni a repülőjegyét, illetve beszállókártyáját, egyes légitársaságok esetén a beszállókártyákat előre kiküldjük.
Az utazási dokumentum (maga a részvételi jegy) minden esetben, minden lényeges és fontos információt tartalmaz az Ön utazásával kapcsolatban.
Kiegészítés:
A Club Holiday Online Utazási Iroda oldalán megjelenített utazási ajánlatok nem minősülnek nyilvános ajánlattételnek. Az utazási szerződés nem jön létre a foglalási adatlap elküldésével. Az utazási szerződés csak az írásban rögzített feltételek szerint, a részvételi díj megfizetése után jön létre.
Fontos: csak abban az esetben tudjuk az Ön megrendelését véglegesnek tekinteni, ha a Club Holiday Online Utazási Irodához visszaérkezett az aláírt szerződés (e-mailben, vagy eredetiben), és megfizetésre került az utazási szerződésben feltüntetett részvételi díj.
A legnagyobb odafigyelés és körültekintés mellett is elképzelhető, hogy az utazási szerződés visszaküldése és a részvételi díj kiegyenlítése közötti időszak alatt a megrendelt szolgáltatásra betelnek a szabad férőhelyek, mivel azok foglalása és iktatása a beérkező megrendelések időrendi sorrendjében történik. Ha ez mégis bekövetkezik, akkor a Club Holiday Online Utazási Iroda azonnal értesíti az utast, hogy nincs már szabad hely a választott utazásra, és a fizetéssel létrejött szerződés is azonnali hatállyal megszűnik. Az utazási szerződés ilyen módon történő megszűnéséből keletkező kárigény esetén a Club Holiday Online Utazási Iroda kizárja a felelősségét és nem áll módjában azt elfogadni, azonban segít újabb utat találni, vagy visszatéríti a befizetett összeget.
A honlapunkon szereplő képek csak tájékoztató jellegűek, ezért előfordulhat, hogy az ábrázolt tájak, tárgyak, épületek, épületrészek, berendezési tárgyak, stb. a valóságban másként néznek ki, mint a fotókon.
A képek illusztrációk, és nem minősülnek ajánlattételnek.
A szobákra vonatkozó képek szintén tájékoztató jellegűek, a szobák alkalmazott színei, felépítése, kinézete, bútorozottsága, valamint egyéb felszereltsége a képektől eltérő lehet, és mindenképpen függ a szoba komfortfokozatától, illetve attól, hogy a szállodakomplexumon belül hol helyezkednek el.
A weboldalra feltöltött információk tartalmazhatnak hibás vagy hiányos adatokat, amelyekért a Club Holiday Online Utazási Iroda nem vállal felelősséget!